петък, 14 април 2017 г.

Jonah Lomu bol na čakacej listine pre transplantáciu obličiek, keď zomrel

All Blacks rugby majster Jonah Lomu, ktorý zomrel v pouhých 40 rokov, trpel vzácnou a závažnou poruchou obličiek, takzvaným nefrotický syndróm.

Bolo jasné, či choroba prispel k jeho smrti s All Blacks lekár John Mayhew hovorí Nového Zélandu TV3, že to bolo "absolútne nečakané." Ale Lomu bol na čakacej listine pre druhé transplantácii obličky po prvej transplantácii sa mu dostalo zlyhal v roku 2011.

Lomu odhalila v roku 1995, že on bol diagnostikovaný s nefrotickým syndrómom av roku 2004 podstúpil transplantáciu obličiek s cieľom zlepšiť jeho kvalita života.Podarilo sa mu aj naďalej hrať rugby v celej svojej chorobe, aj keď občas vzal voľno na liečbu

Informácie o jednu štvrtinu nefrotických prípadov syndrómu sú spôsobené fokálna segmentová glomeruloskleróza. - zjazvené tkanivo v filtračné jednotky daného obličky, tzv glomerulárnych. Príčiny tohto zjazvené tkanivo sú často neznáma, aj keď známej príčiny patria infekcie, genetické problémy, diabetes a kosáčiková.Facebook Twitter Pinterest Študenti z Wesley College, na strednej škole v Aucklande, ktorá bola za účasti neskoré Jonah Lomu, platiť ich rešpektuje k All Blacks rugby hrdinom prevedením haka.

Tento poškodenie obličiek vedie k nadbytku bielkovín sa odstráni v moči a môžu zvyšovať riziko infekcie a krvných zrazenín. Výsledok u pacientov líši, pričom niektorí ľudia nedarí reagovať na liečbu a vyžadujúce dialýzu alebo transplantáciu obličiek. Pre ostatné syndróm je akútne, ale využitie je pomerne rýchla.To môže mať vplyv na deti i dospelých.

V roku 2013, Lomu odhalil t akmer zomrel v hodinách po účasti na otváracom ceremoniáli majstrovstvách sveta v ragby 2011, s testami, ktoré vypovedajú o obličku, ktorú dostal v roku 2004 failing.Twitter reaguje na náhlou smrťou všetko čierne legendy Jonah Lomu viac

"Moje krvný obeh bol septický a lekári začali myslieť na najhoršie: že moje obličky zlyhali a moje telo bolo v úplnom zrútenie, "napísal v aktualizovanej verzii svojej autobiografii, Jonáš :. Môj príbeh

" v najbližších niekoľkých hodinách som sa zhoršila. Nemohol som sa udržať niečo dole. "

Lomu bol na čakacej listine pre druhé transplantáciu od tej doby, vyžadujúce dialýzu trikrát týždenne po dobu šiestich hodín denne.Šance na odmietnutie druhej transplantácie obličky sa zvyšujú, ak prvý transplantát zlyhá. V rozhovore pre Daily Mail v auguste Lomu povedal, že jeho cieľom je žiť až do 55 rokov, aby videl Jeho deti, Brayley, šesť a Dhyreille, päť, do v eku 21 rokov. "Neexistujú žiadne záruky, ktoré sa stanú, ale je to moje zameranie," povedal Lomu.

"Je to míľnik, ku ktorému sa chce každý rodič dostať. Môj otec zomrel mladý a to si myslíš. Chcem, aby boli moji chlapci zdraví a ak sa dostanú na 21 rokov, mali by byť fit a zdraví a žiť normálny život. "


Няма коментари:

Публикуване на коментар