понеделник, 17 април 2017 г.

Bývalý France šlapka Marc Dal Maso ukáže, že on má Parkinsonovu chorobu

Marc Dal Maso, který měl na starosti japonské skrumáže během doby Eddie Jones tam, ukázala, že má Parkinsonovou nemocí a věří, že rány, které on přijal během jeho kariéry jako šlapka jsou příčinou.

Dal Maso, který hrál za Francii 33krát, nebude součástí Anglie režimu Jonese, když obnoví poradenskou roli s Highlanders v Otago v novém roce. Řekl, že nemoc byla diagnostikována v roce 2012, ale to nikomu neřekl, včetně Jonese, až teď.


„Problémy začaly, když mi bylo 30 a stále hraje," řekl Dal Maso, který je 48, v ro zhovor s francouzským noviny. „Já se necítí dobře, únavy po celou dobu, a moje sestra, která pracuje v medicíně, navrhl jsem měl testy.Skenování odhalilo Parkinsonovy choroby a jsem na léky ráno, v poledne a Bet365-Klikni pro svůj bonus večer.

„Nemám to díky náhodě. Řekněme, že existují sporty, že ‚pomoc' nemocí jako je tento, a rugby je jedním z nich. Nejsem si jistý, jak přesně se to stalo, ale nemůžu vzpomenout trpět dva vážné zásahy v mé kariéře, jedna, když jsem hrál v přátelském utkání proti Walesu před Světového poháru 1999 a rozbil v pelotonu a další ve svém prvním vystoupení na Agen, když Odvezli mě zpoza proti Perpignan.Dnes jsem velký strach z toho, co efekt otřes bude mít na hráče."

Dal Maso řekl, že byl zajištěna lékaři, že tak dlouho, jak si vzal léky by byl sc hopen pokračovat v koučování. „Měl jsem nabídky trénovat Toulon a Závodní metro, ale bála jsem se, že bych se moje kariéra skončila, když jim řekl o mé Parkinsonova a Japonsku dal mi šanci odejít a skrývat.

„Já jsem neříkej Eddie, když Bet365 sázení live mě požádal, abych se stal Japonska skrumáži trenéra a pracoval tam mi dal důvěru. Tím, že mluví teď, doufám, že mohu získat poselství."

Úřady v Kapském Městě se vyšetřuje obvinění z rasového zneužívání během nedávného světového Sevens série turnaje v Kapském Městě.Divák řekl, že slyšel muž sedící vedle něj zavolat hráče za „pavián", a že když ho konfrontoval, byl zbit. Video záznam je kontrolována v honu na pachatele, kteří opustili stadion před příjezdem policie.

Bet365-Podrobný popis

Няма коментари:

Публикуване на коментар